[Fanda] Keyjutsu

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 2 14:26:38 CET 2020

Pozdravujem,

Pri takýchto jednoduchých úlohách to asi postačuje, ale napríklad je
možné vytvoriť skratku, ktorá otvoí konkrétny adresár. Opäť samozrejme
môžeme povedať načo, však si urobím zástupcu na ploche. Alebo pekný
príklad je konvertovanie textu markdown z edit poľa a následné
zobrazenie ako html. Na to sa už používa nejaká utilita, ktorú by sme
inak museli obsluhovať z príkazového riadka.

Bola tu otázka na klikanie na konkrétne miesto v okne. Autohotkey toto
dokáže, dá sa to spraviť, len musíme poznať presné súradnice objektu. V
tomto konkrétneom prípade to trošku zjednodušil autor doplnku Golden
cursor pre NVDA, ktorý si vie tieto pozície zapamätať a neskôr na ne
klikať podľa potreby. Ale dalo by sa to aj pomocou Keyjutsu. Prípadne mi
ešte napadá pekné využitie na zadávanie opakujúcich sa reťazcov, napr
telefónneho čísla, adresy, čísla karty (ak opomenieme prípadne
bezpečnostné ryziko takéhoto riešenia) a pod.

Dňa 2. 2. 2020 o 14:12 Jiří Škrába napísal(a):