[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

svope svope na volny.cz
Neděle Únor 2 14:15:55 CET 2020

Zdravím,

lepší radu nevím, ale potřeboval bych poradit jak odmazat znak, např. když
jsou rozdělená slovapomlčkou. Když zadám do pole hledat pomlčku a do pole
nahradit nic, nahradí se pomlčka mezerou a slovo se nespojí.
Stejně tak se mě v některých knížkách stává, že je například písmenko ž
nahrazeno v textu nějakým nečitelným znakem (Jaws na tomhle znaku mlčí) já
ho zkopíruju, vložím do vyhledání a do náhhrady zadám ž, odprásknu Nahradit
vše, k žádné změně nedojde a musím zkopírovat celé zkomolené slovo a v
náhradě ho napsat správně, pak se všechna slova opraví, přičemž v poli
Hledat můžu s tímto znakem vymýšlet různá slova obsahující ž a tak to
postupně opravovat, což je moc zdlouhavý postup.

Díky  Petr Svoboda

From: "Ondrej Rosík" <ondrej.rosik na gmail.com>
Sent: Sunday, February 2, 2020 1:49 PM
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Subject: Re: [Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Asi by to šlo pomocou zástupných znakov. Neviem ale vymyslieť nič
fungujúce. Pôvodne som chcel také, že

Hľadaj ".[! ]"

Teda všetko, čo začína bodkou a pokračuje iným znakom ako medzera.

Nahradiť "."

To ale spraví to, že nájde text, pridá medzeru, ale súčasne to prvé
písmeno z druhej vety odmaže. Možno niekto poradí ako to vylepšiť. Ak
ten dokument nemá tisíc strán tak to, čo sme navrhovali s p. Obereiterom
bude asi rýchlejšie.

Dňa 2. 2. 2020 o 10:51 Peter Halada napísal(a):