[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Neděle Únor 2 14:11:23 CET 2020

Dobré odpoledne,

pokud trváte na jednom průchodu pomocí zástupných znaků, zadání by bylo
následující:

Vyhledat: .([! ]) tečka levá závorka levá hranatá závorka vykřičník mezera
pravá hranatá pravá závorka
Nahradit: . \1 tečka mezera obrácené lomítko jedna

Osobně bych ale v praxi použil již dříve navržený dvouprůchodový postup –
byl by určitě rychlejší než vymýšlet zástupné znaky. :-)

Hezký den.

Michal Jungmann