[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 2 13:49:15 CET 2020

Asi by to šlo pomocou zástupných znakov. Neviem ale vymyslieť nič
fungujúce. Pôvodne som chcel také, že

Hľadaj ".[! ]"

Teda všetko, čo začína bodkou a pokračuje iným znakom ako medzera.

Nahradiť "."

To ale spraví to, že nájde text, pridá medzeru, ale súčasne to prvé
písmeno z druhej vety odmaže. Možno niekto poradí ako to vylepšiť. Ak
ten dokument nemá tisíc strán tak to, čo sme navrhovali s p. Obereiterom
bude asi rýchlejšie.

Dňa 2. 2. 2020 o 10:51 Peter Halada napísal(a):