[Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Petr Oberreiter oberreiter na braillnet.cz
Neděle Únor 2 10:53:29 CET 2020

Dobrý den,

na první pohled jednoduchý dotaz, ve Wordu použít Nahrazení (CTRL+H) a zde do políčka Najít zadat "." (tečka) a pak do políčka Nahradit čím zadat ". " (tečka mezera) pak potvrdit tlačítko Nahradit vše a je hotovo.

Ale tuším v tom nějaký problém, který v dotazu nebyl specifikován. Jediné co mě napadá je, že mněkde je to dobře tedy věty mezerou odděleny jsou a jinde ne. V tom případě bych pokračoval druhým krokem a to novým nahrazováním v tomto případě do políčka najít ".  " (tečka mezera mezera) a do políčka Nahradit čím ". " (tečka mezera). A pak opět tlačítko Nahradit vše, a podle mě by mělo být hotovo.

Pokud je v tom jiný problém, který mě nenapadl, tak dejte vědět.

Petr Oberreiter.

-----Původní zpráva-----
Od: Fanda [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Peter Halada
Odesláno: neděle 2. února 2020 9:51
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: [Fanda] Hromadne zameny vo Worde

Pozdravujem,

nevedel by  niekto poradiť, ako pomocou hromadných zámen vo Worde docieliť to, aby došlo ku vloženiu medzery medzi dve vety, ktoré sú "zlepené," teda ak je napísaná prvá veta ukončená bodkou a po nej nasleduje ďalšia veta, lenže žiaľ chybou zápisu nedošlo ku vloženiu medzery za bodku  prvej vety pred druhou vetou..

Vďaka,