[Fanda] Rastisofts labs predstavuje... Keyjutsu - Superschopnosti priamo vo vašich prstoch

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 2 10:32:26 CET 2020

Ahoj,

tak si sa mi postaral o zábavku na nedeľné dopoludnie. V tejto
súvislosti sa možno ďalším bude hodiť vhľad do autohotkey v Slovenčine

https://unss.sk/reset/2010/handouty/autohotkey_sk.txt

Dňa 2. 2. 2020 o 3:15 Rastislav Kiss napísal(a):