[Fanda] Dotaz jak odinstalovat avg internet security bez zrakové kontoroli?

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 2 10:27:53 CET 2020

Určite nie. Ani neviem, ako by sa to mohlo dať, mne sa AVG zdalo úplne
neprístupné, ale tak možno som len ja blbí a neviem to používať. Postup
bol taký, že som z ponuky AVG v ponuke štart vybral odinštalovať,
potvrdil som, že naozaj chcem, potom sa to pýtalo prečo odinštalujem a
potom sa to odinštalovalo. Následne sa automaticky aktivoval windows
defender.

Dňa 2. 2. 2020 o 10:24 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):