[Fanda] Dotaz jak odinstalovat avg internet security bez zrakové kontoroli?

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 2 10:14:45 CET 2020

Pozdravujem,

mne sa to nedávno podarilo pomocou NVDA a funkcie OCR. Okno, v ktorom
NVDA nič nečíta rozpoznáme skratkou nvda+r. Následne klasicky enterom
potvrdíte čo treba.

Dňa 2. 2. 2020 o 8:46 radek.stipcak na tiscali.cz napísal(a):