[Fanda] Dotaz jak odinstalovat avg internet security bez zrakové kontoroli?

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Neděle Únor 2 08:46:14 CET 2020

Zdravím fandové.

Předem se omlouvám za možná pro někoho příliš hloupý dotaz, nicméně přesto
se zeptám.

Na počítači s win 10 profesionál 64 bitovou verzí mám antivirový program avg
internet security.

V létě tohoto roku mi končí licence antiviru a já u něj zůstat nechci, v
této souvislosti bych se chtěl zeptat zda lze odinstalovat avg aniž bych k
tomu potřeboval někoho vidícího?

Pokud toto nějakým způsobem je možné, tak jak mám postupovat abych avg
odinstaloval bez pomoci vidícího?

Předem moc děkuju za každou odpověď a přeju příjemnou neděli.

Radek štipčák.