[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Únor 1 23:18:03 CET 2020

Pán Gomboš,

pokiaľ máte nejaké pripomienky ku moderácii, môžete ich adresovať
súkromnou cestou mne, pánovi Nedorostovi alebo pánovi Seifertovi. Aj
teraz ste vedome odignorovali jedno z pravidiel konferencie:

"7. Stížnosti a návrhy posílejte zásadně přímo moderátorovi, nikoliv do
konference. Nesnažte se sami korigovat chování ostatních účastníků."

Preto Vás ešte raz žiadam, aby ste od podobného konania upustili.

Ďakujem

Peter Halada

pomocný moderátor

  - viď Dňa 1. 2. 2020 o 18:31 Jindřich Gombos napísal(a):