[Fanda] ako úplne vypnúť Windows Defender Win 10 64-bit

František Ollé frantisek.olesoft na gmail.com
Sobota Únor 1 21:05:42 CET 2020

Ďakujem srdečne za pomoc, program zafungoval a už som si ho aj hneď
doplnil do mojej zbierky portable aplikácií.

S pozdravom František Ollé

Dňa 1. 2. 2020 o 20:38 ruda napísal(a):