[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

ruda rudolf.chorvatovic na volny.cz
Sobota Únor 1 18:43:40 CET 2020

  říkám to v dobrém vím že zas budu za toho špatného ale držet pusu a
krok v žádném případě nehodlám, a zastanu se tady helenky a je mi jedno
co si moderátoři myslí tato konference je od toho abychom si pomáhali a
ne se pořád uráželi.zdravím nejsem tu celý den a už to tu jede, no tak
já se taktéž vijádřím jednoznačne ivo novák stím začal, tak prosím
moderátory abi se laskavě zaměřili na podstatu a ne na hlouposti mám
toho fakt už dost to sme ňáká drbárna nebo co?