[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Sobota Únor 1 18:17:03 CET 2020

Vážení členovia z tohto vlákna,

(Novák, Gombos, Gorecká)

chcel by som Vás upozorniť, aby ste nezneužívali priestor, ktorý Vám
táto konferencia poskytuje na osobné útoky voči komukoľvek. Berte na
vedomie, že niektorí z Vás sú evidovaní ako chronickí provokatéri, čo
môže mať pre Vás dôsledky!

Uvedomte si, že vašimi príspevkami otravujete členov konferencie, ktorí
očakávajú konštruktívne príspevky a nie trápne bezobsažné nezmysly,
ktoré si môžete nechať na osobnú komunikáciu mimo konferencie.

Ďakujem,

Peter Halada

pomocný moderátor

Dňa 1. 2. 2020 o 16:32 Helena Gorecká napísal(a):