[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Sobota Únor 1 17:32:02 CET 2020

   Zdravím na Inpoře,
  zvukovka bude nejspíš integrovaná, takže nejjednodužší řešení bude
zakoupit za dvě stovky externí zvukovou kartu, která se zasune do
volného USB portu a připojí se reproduktory. Pro XP se hodí třeba tato.
https://www.alza.cz/axagon-ada-10-mini-d1470921.htm

Přeji jasný a čistý Zvuk
    Pepa.