[Fanda] čím by to mohlo být počítačem či reproduktorem

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Únor 1 11:32:26 CET 2020

Reproduktory fungujú na inom počítači ok a na vašom nie, správne som to
pochopil? Potom na 99% to tipujem na vadný konektor. Teoreticky len zle
zasunutý kábel, to sa stáva, takže treba vyskúšať ho tam strčiť poriadne.

Dňa 31. 1. 2020 o 19:07 Helena Gorecká napísal(a):