[Fanda] Srovnání vývojových prostředí pro programování poslepu ve Windows

Adam Samec adam.samec na gmail.com
Pondělí Září 30 21:01:54 CEST 2019

Mám na mysli chování známé z Wordu, kdy samotná šipka nahoru či dolů pohybuje jen po zalomených řádcích, kdežto Ctrl + šipka nahoru či Ctrl + šipka dolů přesouvá kurzor po začátcích respektive po koncích řádků.

AS