[Fanda] Srovnání vývojových prostředí pro programování poslepu ve Windows

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Září 30 20:37:53 CEST 2019

Dobrý deň, stále nechápem o akých odstavcoch hovoríte. V programovaní
predsa nie sú odstavce ako v texte, kde píšete píšete píšete a napíšete
20 riadkov čo tvorí odstavec. Vo Visual studiu je možné sa pohybovať po
metódach a to funguje uplne v pohode. Visual studio opakujem má na to
položky v menu, ktorým je možné priradiť klávesové skratky a tie potom
fungujú. Š K

Dňa 30. 9. 2019 o 20:07 Adam Samec napísal(a):