[Fanda] Srovnání vývojových prostředí pro programování poslepu ve Windows

Adam Samec adam.samec na gmail.com
Pondělí Září 30 20:32:11 CEST 2019

Zdravím, Rastislave,

mockrát děkuji za pracnou odpověď. Eclipse je v tom srovnání před visual Studiem z toho důvodu, že Visual Studio neumožňuje pohyb po odstavcích klávesami Ctrl + šipka nahoru či Ctrl + šipka dolů a, jak je v článku zmíněno, tak prioritu jsem  kladl převážně právě na přístupnost editačního pole. Jinak souhlasím, že z hlediska uživatelského komfortu a pomocných nástrojů je na tom Visual Studio lépe než Eclipse. Možná tedy pořadí přeci jen prohodím.

Jinak jakou verzi Eclipse jste naposledy zkoušel? Já testoval nejnovější verzi Eclipse IDE for C/C++ Developers: 2019-09 R (4.13.0), a u té se rozhodně nedá říct, že pro svůj běh spotřebovává 80 procent procesoru. Avšak zkoušel jsem jej jen na menších projektech. Také instalátor byl možná jiný, než ten, který jste zkoušel vy.

Co se týče Visual Studio Code, tak, jak píšete, je to Electron aplikace, v čemž spočívá její kámen úrazu. Vypnutím virtuálního kurzoru se vyřeší problém s unikáním kurzoru mimo editační pole, ale problém, kdy editor čte opakovaně slova, když se přechází přes interpunkční znaménka, stále přetrvává.

S pozdravem
Adam Samec)