[Fanda] dotaz meteo program

Martina Ribarova ribarova na quick.cz
Pondělí Září 30 18:08:20 CEST 2019

Dobrý podvečer,

já mám stejný problém. Jestli tedy někdo může, mohl by napsat, jak to
řešit? Mám Windows 10 64 byt, hlasový odečítač NVDA. A měla jsem tento
program na starém počítači s Windows 32 byt, ale už pak taky nefungoval.

Omlouvám se, ale já přišla k počítači před chvílí, tak reaguji na
problém, jestli by mohl někdo tedy napsat radu, jestli vůbec tento
program ještě bude fungovat? Martina Ribárová.