[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pondělí Září 30 14:29:28 CEST 2019

Poslání odkazu se moc nepovedlo. Kdyžtak tohle zkopírujte do adresního řádku Internet Exploreru a potvrďte:
C:\Program Files\Adblock Plus for IE\html\templates\index.html

Radek
> Od: "Radek Baštář" <radek.bastar na centrum.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 30.09.2019 14:25
> Předmět: Re: [Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Zdravím.
 Tak jsem to v práci otestoval. Použil jsem Jaws 18, protože verze 14 nefunguje na Windows 10.
 Ikonka Adblocku Plus se nachází na stavovém řádku. Bohužel jsem nenašel způsob, jak se tam pomocí klávesnice dostat.
 Kdybyste chtěl Adblock vyplnout na konkrétní stránce, můžete kliknout na tento odkaz:
 C:\Program Files\Adblock Plus for IE\html\templates\index.html <C:\Program%20Files\Adblock%20Plus%20for%20IE\html\templates\index.html>
 Pak se dostaňte na tlačítko Správa. Potvrďte. Pak se kousek vraťte šipkami doleva nebo zpětným pohybem tabulátoru. Až budete v editačním poli, napište případně zkopírujte tam adresu stránky.
 Potom tabulátorem na tlačítko Přidat. Enter. A máte hotovo.

 mějte se
 Radek
 > Od: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
 > Komu: fanda na elsa.cvut.cz
 > Datum: 29.09.2019 21:36
 > Předmět: Re: [Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

 Zdravím,
 není to akutní, já včera zjistil, že některá videa u článků přehrát jde,
 takže možná, že AdBlock rozumně blokuje ta agresivní, která začnou řvát,
 sotva člověk odklikne odkaz.

 Martin.