[Fanda] dotaz na hru top speed přes internet

Pondělí Září 30 11:06:45 CEST 2019

Klasický problém, portforwarding, treba nastaviť v routery pre porty
topspeedu.

Nepamätám si už, aké využíval, treba to pozrieť v návode.

Alternatívne riešenie je využiť Hamachy, ktoré vitvorí virtuálnu sieť,
na ktorú sa môžu hráči pripájať a používať virtuálne ip adresy.

R.K.

Dňa 30. 9. 2019 o 10:41 estrella napísal(a):