[Fanda] dotaz na hru top speed přes internet

estrella estrellacz na gmail.com
Pondělí Září 30 10:41:21 CEST 2019

Zdravím všechny a omlouvám se, jestli to sem nepatří, ale mám
následující dotaz. S kamarádem chceme zkusit hrát přes internet spolu
hru top speed, každý samozřejmě bydlíme někde jinde, ale nedaří se nám
připojit, stroskotá to na tom, že buď já nebo on vytvoříme hostitelské
připojení,a le ten druhý se nevíme proč nepřipojí, v mém případě
konkrétně program přestane odpovídat a ukončí se. Kamarád se doma
připojí, má stolní počítač a notebook a doma u něj se s oběma pc
připojí. S díky za nějaké případné rady: Peťa Podrábská