[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Září 29 21:35:29 CEST 2019

Zdravím,
není to akutní, já včera zjistil, že některá videa u článků přehrát jde,
takže možná, že AdBlock rozumně blokuje ta agresivní, která začnou řvát,
sotva člověk odklikne odkaz.

Martin.