[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Neděle Září 29 06:36:01 CEST 2019

Chápu. Kdyžtak se na to podívám zítra v práci. Do Internet Exploreru nainstaluju AdBlock plus a zkusím najít vstup do konfigurace.
Jen na zkoušku jsem zkusil otevřít novinky.cz na svém počítači a otevřít nějaký článek. Mám Chrome a v něm doplněk Adblock (bez toho plus). Žádné video mi nevyskočilo ani nic jiného nechtěného. Je ale pravda, že na některých webech mi vyskočí okénko, kde píšou, atˇsi vypnu blokování reklam, protože z toho má ta stránka příjem. Jinak mě tam nepustí.
Radek

> Od: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.09.2019 22:08
> Předmět: Re: [Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Zdravím,
 ano, rozdíl tam je - v článku, v němž před instalací AdBlocku otravovalo
 video, se nyní objeví upozornění, že v prohlížeči nelze přehrát obsah,
 ať stáhnu jiný, říkám to zhruba.
 Nicméně mi z principu jde o to, že nevím, kde se dostat k případným
 nastavením doplňku, může se vyskytnout situace, kdy video budu chtít
 přehrát;
 samozřejmě jsem se díval do Správce doplňků, ale tam u onoho doplňku v
 kontextovém menu vstup do konfigurace není, zřejmě to půjde jen přes ikonu.
 Ještě schválně vyzkouším, zda si s tím neporadí poslední demoverze Jawsu
 či NVDA.

 Martin.