[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Září 28 22:07:30 CEST 2019

Zdravím,
ano, rozdíl tam je - v článku, v němž před instalací AdBlocku otravovalo
video, se nyní objeví upozornění, že v prohlížeči nelze přehrát obsah,
ať stáhnu jiný, říkám to zhruba.
Nicméně mi z principu jde o to, že nevím, kde se dostat k případným
nastavením doplňku, může se vyskytnout situace, kdy video budu chtít
přehrát;
samozřejmě jsem se díval do Správce doplňků, ale tam u onoho doplňku v
kontextovém menu vstup do konfigurace není, zřejmě to půjde jen přes ikonu.
Ještě schválně vyzkouším, zda si s tím neporadí poslední demoverze Jawsu
či NVDA.

Martin.