[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Sobota Září 28 19:56:35 CEST 2019

Dobrý den,

jakmile tento doplněk přidáte do internetové prohlížeče, měl by již pracovat plně bez vaší asistence. Nemělo by být nutné nic nastavovat. Klidně si zkuste otevřít nějaký článek na novinky.cz a uvidíte, jestli je nějaký rozdíl.

Radek

> Od: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 28.09.2019 15:46
> Předmět: [Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Milí Fandové,
 právě mě s konečnou platností dopálila otravná videa, která se např. na
 Novinkách.CZ objevují i u takových článků, jako je meteorologická
 měsíční předpověď a pod..
 Jsou to videa, která se spustí bez Vašeho vyžádání, zkrátka jen po
 odkliknutí odkazu na článek, takže jsem si do Internet Exploreru
 nainstaloval AdblockPlus odtud:
 https://adblockplus.org/ <https://adblockplus.org/>
 . Máte prosím někdo zkušenost, jak jej s Jawsem operativně ovládat?
 Je tam jakýsi manuál, kde se objevuje klasická hláška "klikněte na
 ikonku" bla bla bla, jenže to je typicky myšoidní, z klávesnice se mi
 tam nějak nedaří dostat, zkouším to tu jen chviličku.
 Mám tu Jaws 14.0, proto používám ještě IE, budu muset měnit sestavu,
 takže se mi nechce kupovat upgrade.

 Děkuje Martin.