[Fanda] Použití AdblockPlus pro Internet Explorer s Jawsem

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Sobota Září 28 15:45:32 CEST 2019

Milí Fandové,
právě mě s konečnou platností dopálila otravná videa, která se např. na
Novinkách.CZ objevují i u takových článků, jako je meteorologická
měsíční předpověď a pod..
Jsou to videa, která se spustí bez Vašeho vyžádání, zkrátka jen po
odkliknutí odkazu na článek, takže jsem si do Internet Exploreru
nainstaloval AdblockPlus odtud:
https://adblockplus.org/
. Máte prosím někdo zkušenost, jak jej s Jawsem operativně ovládat?
Je tam jakýsi manuál, kde se objevuje klasická hláška "klikněte na
ikonku" bla bla bla, jenže to je typicky myšoidní, z klávesnice se mi
tam nějak nedaří dostat, zkouším to tu jen chviličku.
Mám tu Jaws 14.0, proto používám ještě IE, budu muset měnit sestavu,
takže se mi nechce kupovat upgrade.

Děkuje Martin.