[Fanda] Záhadné skrytie okna V Cool edite a thunderbirde

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Září 27 08:52:33 CEST 2019

cez windows+t to nepomáha, najistejšie je kliknúť kurzorom myšky cez
nvda niekde do okna toho cool editu. skúšal som na svojom systéme
kadejaké tie režimy zobrazeni a kompatibility, ale nič nezabralo.

Dňa 26. 9. 2019 o 0:38 ppartyka napísal(a):