[Fanda] zálohování do cloudu

Michaela Blažková blazkova2017 na gmail.com
Pondělí Září 23 10:50:26 CEST 2019

Zdravím, já jsem do toho taky dlouho nechtěla jít, ale v poslední době jsme
se sestrou zažily sérii poruch externích disků a záchran dat a jsme
paranoidní spíš ze ztráty dat jako takové. Shodly jsme se na tom, že by pro
nás bylo ideální to řešit "dvoufázově", jednou za čas fyzicky na záložní
disk a současně mít synchronizovanou verzi někde v cloudu.
Dlouhé roky používám Dropbox (verzi zdarma s 2 GB místa), Martinův odkaz mě
teĎ přiměl podívat se víc na jejich Dropbox Plus. Pokud je to ovládání
jednoduché jako u základní verze, možná by to stálo za vyzkoušení, i když
si nejsem jistá, jestli ty 2 terra v Plusu budou stačit, těch dat mám
opravdu hodně.
Zdraví Michaela

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
23. 9. 2019 09:47

Ahoj,
neporadím, asi jsem paranoidní, ale já bych svoje data cloudu v životě
nesvěřil.
Nikdy nemáte záruku, jak dobře je konkrétní služba zabezpečená a zda o
svoje data nepřijdete; po pravdě vůbec nechápu lidi, kteří takový hazard
tak lehkomyslně podstupují a ještě za to platí.
Martin.