[Fanda] dotaz na posílání souborů přes skype

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Září 25 01:34:21 CEST 2019

Zdravím všechny a omlouvám se, jestli sem tento mail nepatří, ale
zkoušela jsem se dívat na internet a nepovedlo se mi dobrat ničeho
kloudného, tak jestliže poruším pravidlo, není to z mé strany úmysl. Mám
jednoduchý dotaz. Chci se zeptat, mám nejnovější skype desktopovou
verzi, nejnovější jaws i aktualizaci NVDA a chci se zeptat, jak mohu
někomu poslat soubor přes skype, je to jedno, jestli mp3, fotku nebo
něco jiného. Děkuji moc a s úctou: Peťa Podrábská