[Fanda] Záhadné skrytie okna V Cool edite a thunderbirde

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Září 24 09:59:12 CEST 2019

Ahoj Ondrej, toto okno bolo vždy problematické a fokus sa často strácal.
Keďže ja mám spravidla otvorených veľa okien naraz, zvyklo mi pomôcť
pretabovať cez alt+tab k tomu oknu, pretože ono tam kdesi bolo. Na Win
10 som už Cool edit pustený nemal, ale skús stlačiť Win+T či sa náhodou
to okno nenájde tam.  Š K

Dňa 24. 9. 2019 o 9:42 Ondrej Rosik napísal(a):