[Fanda] Záhadné skrytie okna V Cool edite a thunderbirde

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 24 09:42:58 CEST 2019

Pozdravujem,

na kamarátovom počítači s Windows 10 a NVDA sa pokúšam rozbehnúť
Staručký Cool edit 1.2. Všetko funguje, až na problém s dialógom
mixpaste. V tom okne sa dá zvoliť súbor, ktorým chcem premixovať pôvodnú
nahrávku. Po vybratí súboru by sa mal fokus vrátiť do okna mixpaste.
Fokus sa ale akoby stratí, NVDA už v tom okne nič nechce čítať a to ani
po reštarte NVDA. Jediný spôsob ako pokračovať v práci je spustiť napr
notepad a zavrieť ho. Vtedy sa fokus spamätá a sme znovu v okne mixpaste.
Podobnú situáciu zažívam ja v Thunderbirde na svojom počítači, keď sa
nepodarí odoslať správu. Okno s textom sa nedá zamerať a zaberie len
spustenie a zatvorenie inej aplikácie.
Predpokladám, že Cool edit tu asi už nikto nepoužíva, ale ak ste sa
náhodou stretli s podobným správaním fokusu, napadá vám, ako to riešiť?
Nie je pre mňa riešením prejsť na Audacity, Reaper a podobne, ten človek
sa nechce učiť pracovať s novým softwarom.

Za hocijaké naápady budem vďačný.

    Ondrej