[Fanda] zálohování do cloudu

Martin Klein Marklein na seznam.cz
Pondělí Září 23 09:55:44 CEST 2019

Dobrý den
> jestli je to přístupné pro nevidomé ani jak je to dostupné cenově.

Disk Google, Dropbox nebo OneDrive (a určitě i ostatní) po instalaci vytvoří
svou složku, do které přesouváte nebo zálohujete soubory běžným způsobem
pomocí správce souborů nebo zálohovací aplikace.

Aktuální kapacity a ceny na jednom místě jsem našel na
https://www.skrblik.cz/telefon/internet/cloudova-uloziste/
(https://www.skrblik.cz/telefon/internet/cloudova-uloziste/)

Problém bych viděl s kapacitou v případě, kdy cloud nechcete ke sdílení, ale
zálohování svého domácího PC disku. 5, resp. 15 GB je na to asi málo.

Pro tyto účely je, podle mne, vhodnější využít externí HD, nebo chcete-li se
více pojistit proti poruše jednoho disku, pak rovnou použít zařízení NAS
(síťové úložiště), které může tvořit více disků se systémem rozloženého
zálohování.

Záleží kolik chcete investovat jednorázově nebo dlouhodobě.
Je-li např. Disk Google 2T za 300,- Kč měsíčně, za rok je to 3 600,- Kč. Za
ceno dvou let už pořídíte 4T NAS.

Samozřejmě jsou i jiné cenové a datové varianty, viz odkaz.

Snad to odpovídá realitě a pomůže vám to.
S pozdravem
Martin Klein

---------- Původní e-mail ----------