[Fanda] ako efektívne zálohovať partície?

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Září 23 05:06:47 CEST 2019

Nazdar. Záujem by určite bol, ale nerozumiem, prečo by to malo byť
zadarmo. Veď ani vy s kolegom nežijete zo vzduchu. Alebo áno? Každý z
nás chce za svoju prácu aj nejakú plácu a to, že niektorí z nás
využívajú iba to, za čo nemusia utratiť ani cent/halier, hoci za
cigarety, pivo, pálenku/kořalku neľutujú stoviek, teba trápiť nemusí.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 22. 9. 2019 o 4:49 Marek Durila napísal(a):