[Fanda] Tapin radio

lenka.kronikova na centrum.cz lenka.kronikova na centrum.cz
Pondělí Září 23 00:04:50 CEST 2019

            Dobrý den omlouvám se za špatné číslo Tapin radia, děkuji za
odkaz.
Lenka Kroniková

-----Původní zpráva-----
From: Jan Lečbych
Sent: Sunday, September 22, 2019 10:45 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Tapin radio

Zdravím,
asi myslíte, že máte verzi instaláku 2.11.8? Protože,to číslo co píšete
jednoduše neexistuje. nyní je aktuální verze 2.12.2. Klíč k aktivaci
neovlivnňuje instalaci. Ta samotná by měla proběhnout v pořádku. Pokud
náhodou nemáte poškozený/špatně, nekompletně stažený ten soubor.
Zkuste stáhnout. Ještě nevíme jaké windows používáte, takže:

Pro 64 bitů je to:
http://www.raimersoft.com/downloads/tapinradio_setup_x64.exe

Pro 32 bitů je to:
http://www.raimersoft.com/downloads/tapinradio_setup_x32.exe