[Fanda] Tapin radio

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Neděle Září 22 22:45:21 CEST 2019

Zdravím,
asi myslíte, že máte verzi instaláku 2.11.8? Protože,to číslo co píšete
jednoduše neexistuje. nyní je aktuální verze 2.12.2. Klíč k aktivaci
neovlivnňuje instalaci. Ta samotná by měla proběhnout v pořádku. Pokud
náhodou nemáte poškozený/špatně, nekompletně stažený ten soubor.
Zkuste stáhnout. Ještě nevíme jaké windows používáte, takže:

Pro 64 bitů je to:
http://www.raimersoft.com/downloads/tapinradio_setup_x64.exe

Pro 32 bitů je to:
http://www.raimersoft.com/downloads/tapinradio_setup_x32.exe