[Fanda] NVDA doplněk počasí

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Neděle Září 22 17:37:17 CEST 2019

Pozdravujem,

1. stlačte win+r a do editu vložte tento text
%appdata%/nvda
potvrdte entrom
2. V priečinku s nastaveniami nájdite a vymažte súbor Weather.ini
3 stlačte NVDA+ctrl+F3
4. Reštartujte NVDA
5. Skúste funkčnosť doplnku

---Pôvodná správa---
Od: Michal Maišl < Michal.Maisl na seznam.cz>
Komu:fanda na elsa.cvut.cz
Dátum a čas:22. 9. 2019 10:26:39 dopoludnia
Predmet:[Fanda] NVDA doplněk počasí

Dobrý den,
Předem se omlouvám, že počase otravuji stejným dotazem jako před několika
měsíci, ale bohužel jsem e-mail s odpovědí nechtěně vymazal.
Jde o to, že se nemohu dostat do nastavení kódu měst vždycky to udělá jen
zvuk a dál nic.
Někdo, bohužel už nevím kdo mi poradil abych vymazal nějaký soubor ini, ale
už si bohužel nepamatuji, kde ho najdu.
Proto bych chtěl velmi poprosit o radu a slibuji, že si informaci pořádně
uložím.
Děkuji Michal Maišl

odoslané cez COrvus