[Fanda] ako efektívne zálohovať partície?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Neděle Září 22 04:49:19 CEST 2019

1. Norton Ghost už se neprodává, je potřeba vidící.

2. Windows backup má nevyhody:

A) není komprese tamže image velký jako kráva.

b) Pokavaď např. máte flashku UFI a chcete obnovit starší počítač či
naopak, nefunguje to.

c) Často se mi stane že zálou nevidí je opravdu nezbytné, aby složka
byla WindowsBackup a nesmí se měnit jakýkoly název souboru pro snažší
identifikaci.

Osatní buď nemluvěj např. Acronis takže nevidomý ani sám nevytvoří
zálohu, o obnově nemluvě.

Já se už 3 roky snažim s kolegou vymyslet zálohovací SW který by byl
ozvučen i při obnově, byl by zdarma, měl by kompresi a byl by uživaelsky
intuitivní.

Byl by vlastně o takový SW zájem vlastně?

M D