[Fanda] ako efektívne zálohovať partície?

Marián Kováč konfera na infosoft.sk
Pátek Září 20 14:50:04 CEST 2019

Pozdravujem

Zálohu partícií som doteraz riešil v Linux prostrediach. Nástroj levtec
core recovery,  som neskúšal, ale skúsim sa s tým pozabávať. Každopádne
vďaka za tip.

Dňa 20.9.2019 o 8:53 Johny Krekan napísal(a):