[Fanda] ako efektívne zálohovať partície?

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Pátek Září 20 08:53:53 CEST 2019

Ahoj, na toto ked mam po ruke vidiace oko pouzivam acronis trueimage alebo
norton ghost (podporuju tvorbu duplikovanie celych particii bit po bite
sektor po sektore ako ajj vysoku kompresiu vytvorenych obrazov) ked vsak po
ruke vidiace oko nemas, je tu levtec core recovery, ktory umoznuje vytvorit
bootovatelny usb kluc s hovoriacim prostredim na zalohovanie takisto vo
forme obrazov celych particii.
Jano