[Fanda] ako efektívne zálohovať partície?

Pátek Září 20 08:08:18 CEST 2019

Ahojte,
mám 10 identických počítačov, ktoré treba nainštalovať (win7). Jeden som
teda spravil a na zvyšných 9 by som chcel hodiť funkčný obraz partície.
Nástroj od Microsoftu zálohovanie obrazu systému je skôr paródiou,
vyriešil som to aplikáciou Drive snapshot, ktorá je super v tom, že
urobí obraz funkčného systému za jeho chodu, ale nechápem, ako to potom
vybaliť, lebo vyhodí varovanie o práve bežiacom systéme, že to urobí po
ďalšom reštarte, ku čomu ale nedôjde a skončí to celé chybou. Ja som už
toto vyriešil tak, že som nabootoval live hovoriaci windows a tak som si
zálohu partície vybalil, predsa však nemá niekto reálnu skúsenosť s
niečim použiteľným, čo by napr. aj vedelo vytvoriť bootovateľný usb kľúč
a nakopčiť tam partíciu? Nemusí to nutne rozprávať, ale aby to bolo
užívateľsky prívetivé v pár krokoch, nie známa Clonezila, ktorá je dosť
neintuitívna. Rád by som osobné skúsenosti kto aj niečo fakt používa,
všeobecné rady typu že nejaký acronis to dokáže, to by som našiel aj na
Google.
s vďakou P.