[Fanda] WIN10 - velký OE

Čtvrtek Září 19 21:57:25 CEST 2019

Pepo,

klávesovou zkratku je opravdu třeba přidat do zástupce v uváděné
složce, ale můžeš se do ní dostat zkratkou přímo z Nabídky Start – na
příslušné položce vyvoláš kontextové menu, Další, Otevřít umístění
souboru. Funguje pouze pro klasické aplikace, u "moderních" tato volba
není.

Se smajlíky v MSO neporadím.

AHoJ

Michal