[Fanda] WIN10 - velký OE

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Čtvrtek Září 19 21:52:14 CEST 2019

Srdečně zdravím,
jak ve WIN10 k zástupci v NABÍDCE START přiřadit horkou klávesu?
U WIN7 se na zástupci ve START MENU přes kontextové menu vyvolaly
vlastnosti, kde se dala klávesa nastavit. U WIN10 se mi nedaří vyvolat
vlastnosti. Jediný způsob s kterým jsem se do vlastností dostal – šel jsem
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\
tam jsem si v daném programu našel zástupce, ale určitě existuje jednodušší
způsob.

Dále ve velkém OE se mi nedaří vložit, lépe řečeno, vybrat smajlíka.
Jdu na vložit – obrázky online a pak se v tom plácám.
Jako prohlížeč používám JAWS.

Za případné rady předem děkuji!

Josef