[Fanda] Prvý ČeskoSlovenský počítač so syntézou ľudského hlasu

Lubomir Prokes prokes.lubos na quick.cz
Středa Září 18 16:10:29 CEST 2019

Ano, je to hlas ze Slušovic, je to tak z konce 80 let. tehdy ho vyvíjeli,
ale nějak to pak utichlo.
Měl jsem jej možnost tehdy slyšet.
Se srdečným pozdravem a přáním příjemného dne
Luboš Prokeš.

-----Původní zpráva-----
From: František Ollé
Sent: Wednesday, September 18, 2019 3:30 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda]Prvý ČeskoSlovenský počítač so syntézou ľudského hlasu

Zdravím,
Toto som našiel úplne náhodou pri surfovaní na youtube. A zaujalo ma, že z
akého obdobia toto video môže byť a nedávno som sa kdesi dočítal, že aj v
JZD Slušovice vyvíjali nejaký hlasový výsstup pre ich TNS tak som to tu dal,
či náhodou toto nieje tá ukážka toho hlasového výstupu.
S pozdravom: František Ollé