[Fanda] Scan

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Září 17 16:01:28 CEST 2019

Ahoj,
já mám od Galopu scanner OpticBook, který je určen i ke scannování knih
a nemohu si jej vynachválit.
Kniha se na něj pravda nepokládá celá, ale přes hranu, což trochu méně
zatěžuje vazbu; scannujete tak sice stránku po stránce, knihu v rukách
otáčíte, takže jde-li o pořádně nakynutou bichli tak docela fuška, ale
výsledek je opravdu skvělý.
Scanner má dosti poctivé zpracování, jen tak se neprohne, i když ne, že
bych to rasantně zkoušel:-).

Martin.