[Fanda] Audacity a práce se stopamy

Parfeman parfeman na seznam.cz
Pondělí Září 16 17:15:42 CEST 2019

Dobrý den, není tu náhodou někdo kdo umí pracovat s programem Audacity?
Mám Supernovu a bohužel v nastavení programu Audacity nelze číst klávesové
zkratky. Konkrétně bych potřeboval poradit s prací se stopamy, přesněji
posun jedné stopy na určitou pozici stopy druhé tak, aby se do podkresu
nevložilo ticho, aby se obě stopy překrývaly, ale abych s druhou stopou mohl
pohybovat na určitou pozici.
Stále se mi nedaří jednu stopu posunout tam kam potřebuji, stále se mi
posouvají obě stopy. Věěl by někdo jak na to? Měl by k tomu sloužit příkaz
Časový posun.
Díky, Petr Beneš.