[Fanda] Scan

Jaroslava Dvořáková dvorjar na volny.cz
Pondělí Září 16 13:57:07 CEST 2019

Ale a4 se musí skenovat po stránce, jinak to nejde, ostatní po dvou.

----- Original Message -----
From: "Vladimír Bodiš" <Vladimir.Bodis na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, September 16, 2019 12:32 PM
Subject: [Fanda] Scan

Zdravím,

možná to sem nepatří, případně se proto správci omlouvám.

Rozmáhá se mi doma takový nešvar. Množí se mi tu knížky, které jsem si
koupil k nascanování. Přibývá jich, množí se - tenké a tlusté. S tím, že si
je nascanuju. Ale představa toho, že případnou tlustší knihu mám stránku po
stránce scanovat, mě děsí. Neexistuje nějaký scanner, který by dokázal vzít
obě stránky najednou? Kupříkladu stránku 6 a 7, potom stránku přetočit a
následně 8 a 9...