[Fanda] Scan

GP1 gp1 na nextra.sk
Pondělí Září 16 13:17:30 CEST 2019

Ahoj!
Ak trochu uvollníš vezbu primeraným násilím, bez problému budeš scanovať dve
strany naraz a Finereader ich rozdelí automaticky.
špeciálny scaner je príliš drahý pre bežného užžívatela, hlavne ak potrebuje
len pár kníh.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "Vladimír Bodiš" <Vladimir.Bodis na seznam.cz>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 16. septembra 2019 12:32
Predmet: [Fanda] Scan

Zdravím,

možná to sem nepatří, případně se proto správci omlouvám.

Rozmáhá se mi doma takový nešvar. Množí se mi tu knížky, které jsem si
koupil k nascanování. Přibývá jich, množí se - tenké a tlusté. S tím, že si
je nascanuju. Ale představa toho, že případnou tlustší knihu mám stránku po
stránce scanovat, mě děsí. Neexistuje nějaký scanner, který by dokázal vzít
obě stránky najednou? Kupříkladu stránku 6 a 7, potom stránku přetočit a
následně 8 a 9...