[Fanda] vypálení souborů

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Pátek Září 13 20:39:47 CEST 2019

Zdravím fandové, stáhl jsem si program Nero StartSmart Essentials9,
který je free a potřeboval jsem soubor ve formátu wav vypálit jako
audiodisk, takže ve formátu cda.
Procházel jsem tu aplikaci všemi možnými způsoby, ale nikde tam nebyla
možnost audio disku.
Kopírování, smazání, formátování ano, ale tohle ne.
Je to vůbec v této verzi možné?
Nemají to celé udělané tak, že audio to nevypálí?
Pokud jsem to našel tak tam jde jen vypálit datový disk, a to když jsem
udělal, tak se samozřejmě nahrál v formátu wav a nejde přehrát v
audiozařízení.
Cd burner jsem odinstaloval, protože mi při druhé kopii vyhazoval chybu
a celý počítač zatuhl.
Věděl by někdo, jestli dělám chybu já, nebo to nejde?
S pozdravem
jiří Hloch