[Fanda] Televize s funkci AD

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Pátek Září 13 11:23:01 CEST 2019

   Milý fandové, mne by problematika AD zajímala také z trochu jiného pohledu, totiž, jestli si lze zapnout Komentovanou stopu na webu třeba prostřednictvím mobilního telefonu.
Nejde mi samozřejmě jen o web České televize ale také o ostatní TV kanály.
Máte někdo z vás tuto problematiku blíže prozkoumanou?

Přeji všem fajn den a příjemný víkend.

        Jirka Machota

Odesláno z iPhonu